مجتمع فروش و تعمیرات ماشینهای اداری انفورماتیک ایران

نمایندگی پرینتر hp - canon در اصفهان

C paper
 

کاغذ بهم پیوسته کامپیوتری

کاغذ بهم پیوسته کاغذ کامپیوتری کاغذی است که برای پرینترهای سوزنی و خطی ساخته شده است. این نوع کاغذ موارد استفاده فراوانی دارد بعنوان مثال در ادارات، شرکتهای دولتی خصوصی، بانکها و بسیاری از محیط های ادرای. این کاغذ در حدود سال ۱۹۱۰ میلادی ابداع شد.کاغذ بهم پیوسته کامپیوتری معمولاً به صورت تک برگ و یا چند برگی (که بین آن ها یا کاربن است یا چند لایه کاغذ کپی، کاربن لس) موجود است.این کاغذها زمانی استفاده می شوند که دستگاه چاپ به لبه ها حساسیت ندارد یا ورق های مفرد به هم پیوسته برای کاربرد مناسب نیستند. کاغذ بهم پیوسته کامپیوتری معمولا دارای دو پرفراژ هستند یکی در بین هر صفحه مفرد و دیگری در لبه ها که قسمت سوراخ دار و پانچ شده را از کاغذ جدا می کند.فرم و شکل کاغذهای بهم پیوسته کامپیوتری به صورت طولی در لبه هر دو طرف با سوراخ های هم اندازه و هم فاصله پانچ شده اند که درون پرینتر چرخ های زنجیری یا کمربندهای دندانی با این پانچ ها درگیر می شوند که باعث حرکت کاغذ درون پرینتر می شود.بعد از چاپ این ورق ها به راحتی جدا شده و به علت سوراخ های پانچ و زنجیره ای، در کلاسورها و زونکن ها بایگانی می شوند. پرفراژها در هنگام پاره شدن شکاف های کوچکی روی کاغذ به جا می گذارند. این موضوع برای بسیاری از اسناد تجاری مانند صورت حساب ها یا داده های کامپیوتری مورد قبول است. اما در کاربردهایی که ظاهر بهتر مورد نیاز باشد پرفراژ بسیار بهتری به کار می رود که لبه های صاف و عالی به جا می گذارند. (میکروپرفراژ یا میکروپرف)اگرچه در بسیاری از کاربردها پرینترهای سریع و تک برگی لیزری جایگزین شده اند اما هنوز انواع کاغذهای بهم پیوسته کامپیوتری تولید می شوند. البته هزینه چاپ کاغذ بهم پیوسته کامپیوتری با یک پرینتر مناسب خود از هزینه چاپ لیزری کمتر است اما کیفیت چاپ آن نیز به مراتب پایین تر است. همچنین بسیاری از پرینترهای لیزری می توانند چاپ دورو انجام دهند که این در مورد کاغذ بهم پیوسته کامپیوتری ممکن نیست.

 انواع معمول کاغذ بهم پیوسته

بالاترین درجه کاغذ بهم پیوسته کامپیوتری از یک کاغذ سنگین وزن مشابه کاغذ تایپ استفاده می کند. پرفراژ ها بسیار کوچک و نزدیک به هم هستند که به آن ها میکرو پرفراژ می گویند. میکروپرفراژ ها بعد از جدا شدن لب های بسیار صافی مانند برش تیغ دارند.


c1 paper
 
ارزانترین کاغذ بهم پیوسته کامپیوتری معمولاً دارای ردیف های سبز روشن از قبل چاپ شده و عرضی هستند. این کار برای راحت کردن پیگیری مطالب روی صفحه صورت می گیرد. این کاغذها معمولاً بسیار سبک هستند و پرفراژ کنار قسمت پانچ را ندارند.
 
 
c3 paper

مرکز انفورماتیک ایران

فروش انواع کاغذ پیوسته در اصفهان

کاغذ 80 ستونی یک نسخه و چند نسخه

 کاغذ 132 ستونی یک نسخه و چند نسخه

انواع لیبل و رول حرارتی

چاپ فرم پیوسته در اصفهان

انواع کاغذ پرینتر کامپیوتری پیوسته - A3/A4 /A5

آدرس: اصفهان سه راه حکیم نظامی- بلوار ارتش- نبش کوچه 67 - مجتمع کیش-طبقه4 - واحد 10

شماره تماس: 09139266971-36203714

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی